اتزیو (Ezio)

اتزیو آئودیتوره دا فیرنتزه(Ezio Auditore da Firenze)
اولین حضور در یک بازی ویدیویی: 2009
حضور قابل‌توجه: Assassin’s Creed 2

اتزیو با نام کامل اتزیو آئودیتوره دا فیرنتزه(Ezio Auditore da Firenze) در تاریخ ۲۰ ژوئن ۱۴۵۹، در فلورانس به دنیا آمد. او دومین فرزند جیووانی آئودیتوره و ماریا آئودیتوره بود. با اینکه پدر اتزیو، جیوانی، یک اساسین بود، ولی خودش تا ۱۷ سالگی این موضوع را نفهمید. وقتی که پدر و دو برادرش را در یک توطئه اعدام کردند او که در شهر زادگاهش تحت تعقیب بود، با مادر و خواهرش از فلورانس فرار کرد و به سمت مونتریجیونی (ویلای عمویش) فرار کرد. عموی او، ماریو آئودیتوره، اتزیو را از راز پدرش با خبر کرد. اتزیو تمرینات خود را نزد ماریو شروع کرد. هدف اصلی اتزیو گرفتن انتقام از رودریگو بورجا، رئیس شوالیه‌های معبد و فرزند او، چزاره، به خاطر اعدام خانواده‌اش بود.
سه‌گانه‌ی اتزیو در فرنچایز Assassin’s Creed را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ این سری فوق‌العاده محبوب به حساب آورد. اتزیو در هنگام گشت و گذار در شهر فلورانس به دلیل حمله قلبی در سن ۶۵ سالگی درگذشت…

طرفدار هرکدام از عناوین مجموعه اسسینز کرید هم که باشید، نمی‌توانید با اینکه اتزیو چهره‌ی اصلی در این مجموعه است مخالفت کنید. او تجسم هرچیزی است که مجموعه بخاطر آن محبوب است: غرور و تعصب زیاد، توانایی‌هایی که نزدیک به سطح ابرقهرمانان است، و همچنین مجموعه‌ی ظاهرا بدرد نخوری از بند و کمربند در لباسش!! اما جذابیت و خفن بودن اتزیو فقط بخاطر لباس و توانایی‌هایش نیست، ما با اتزیو به سفری طولانی می‌رویم، مردی که در طول زمان پیشرفت می‌کند و توانایی‌های خود را تقویت می‌کند و بعنوان یک شخصیت نیز به پختگی می‌رسد؛ و اینکه ما چیزهای زیادی از اتفاقات زندگی او را می‌بینیم همه چیز را تراژیک‌تر می‌کند، مانند صحنه‌ی ابتدای انیمیشن بالا(UP)، فقط این بار با کلی کشت و کشتار! تجارب او در طول 4 بازی که در آن‌ها حضور دارد ثبت و ضبط می‌شوند و نیز در بازی‌های For Honor و Soulcalibur 5 حضور افتخاری داشته است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
حتما نظرتون رو برای ما بنویسید ...x
()
x

فرم پذیرش شرایط ارائه خدمات

لیست قوانین و مقررات
1. ارائه قبض جهت تحویل کالا الزامی است و مدت اعتبار آن یک ماه است.
2. مدت زمان اعلام وضعیت اولیه دستگاه پس از تستهای فنی، بین 2 تا 3 روز کاری است.
3. شرکت فقط ملزم به رفع ایرادات گزارش شده توسط مشتری خواهد بود.
4. در صورت عدم وجود قطعات یدکی و طولانی شدن مدت زمان تعمیر، مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
5. پس از اعلام هزینه در صورت کنسل شدن توسط مشتری ، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جهت بررسی فنی دریافت می گردد و نیز پس از اطلاع کنسلی به دفتر فنی (از طریق درج در سامانه آنلاین و یا تماس تلفنی)، کالا یکروز بعد به مشتری تحویل داده میشود.
6. دستگاههای تعمیر شده به مدت سه روز از تاریخ تحویل دستگاه، دارای ضمانت در اجرت تعمیر است، لذا قطعات یدکی تعویض شده شامل هیچگونه ضمانتی نیست. (باتری های تعویض شده شامل 5 ماه گارانتی می باشد)
7. معایب مربوط به آب خوردگی قطعات در برخی موارد به طور کامل قابل رفع نبوده و در صورت درخواست تعمیر از طرف مشتری، مشمول ضمانت بند فوق نخواهد بود.
8. در صورت آب خوردگی و صدمات فیزیکی و یا داشتن سوابق قبلی تعمیرات، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال ایرادات احتمالی در حین تعمیر دستگاه مانند خاموشی کامل، محو شدن تصویر ، قطعی تاچ و غیره را ندارد.

امکانات

جناب آقای چراغچی

۰۹۳۵۲۲۲۰۱۷۰

این بخش در حال ویرایش میباشد ...

درحال ساخت