سم فیشر (sam fisher)

سم فیشر (sam fisher)
اولین حضور در یک بازی ویدیویی:2002
حضور قابل‌توجه: اسپلینتر سل

بسیاری از گیمرها هنگام عبور از یک راهروی باریک، بالای سرشان را چک می‌کنند تا مطمئن شوند کسی با دوربین دید در شب به شکل سه نقطه‌ی سبز قصد جانشان را ندارد! سم فیشر چنان سابقه‌ی طولانی در ارتش دارد که مقایسه‌اش با افسانه‌ای مانند سالید اسنیک باعث می‌شود اسنیک مانند یک سرباز تازه‌کار در یک ارتش محلی بنظر برسد! تکاور نیروی دریایی، افسر پوششی و مخفی سابق سازمان مرکزی جاسوسی، عضوی از یک گروه فوق‌سری در آژانس امنیت ملی و حتی فرماندهی واحد جاسوسی مخصوص به خودش؛ همه‌ی این‌ها فقط بخشی از مسئولیت‌ها و سوابقی است که او در طول سری خودش داشته است. در پنج بازی از شش بازی مجموعه، کهنه‌سرباز خوش‌صدا، مایکل آیرون‌ساید، وظیفه‌ی صداپیشگی سم را بر عهده داشته است، اما در نسخه ششم، از صدا و ضبط حرکات(Motion Capture) بازیگر کانادایی اریک جانسون برای مدل‌سازی حرکات و صدای سم فیشر در بازی استفاده شد.

فیشر چهره‌ای محبوب و شناخته شده در بین طرفداران گیم است. البته او فقط یک مامور مخفی خونسرد نیست، بلکه یک پدر فداکار، یک دوست قابل اتکا و یک وطن‌پرست واقعی نیز هست. او احساسات میهن‌پرستانه‌ی بسیار عمیقی دارد و هر کاری لازم است برای محافظت از خانواده، دوستان و کشور خود انجام می‌دهد. سم در طول دوران خدمت خود با دشمنان بسیاری جنگیده است؛ از تروریست‌ها و کشورهای متخاصم گرفته تا خیانتکاران و وطن‌فروشان. البته باید بگوییم که فیشر در این مسیر تنها نبوده و دوستان بسیاری مانند ایروینگ لمبرت و ویکتور کاستا او را یاری کرده‌اند.

سم فیشر در تاریخ 8 آگوست 1957 در مریلند به دنیا آمد. او پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی نیروی دریایی، به عنوان تکاور به یگان ویژه‌ی نیروی دریایی (Navy SEALs) پیوست و در عملیات‌های مخفی بسیاری در نقاط مختلف دنیا شرکت داشت. پس از آن او به عنوان یک افسر نظامی به سازمان جاسوسی مرکزی ایالات متحده پیوست و تحت پوشش دیپلماتیک در گرجستان مشغول به کار شد. او با یکی از آنالیزورهای داده در آژانس امنیت ملی به نام رگان برنز ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام سارا بود. در نهایت سم با استعفا از سازمان جاسوسی مرکزی، به استخدام پروژه‌ی جاسوسی Third Echelon در آمد و تبدیل به اولین افسر میدانی برنامه‌ی Splinter Cell شد.

به عنوان مامور میدانی در Splinter Cell، سم در موقعیت‌های حساس و خطرناک بسیاری قرار گرفته و موفق شده است تا جان میلیون‌ها نفر را نجات دهد و از بروز جنگ‌های متعددی جلوگیری کند. برخی از مهمترین ماموریت‌هایی که سم فیشر در آنها حضور داشته عبارتند از:

  • جلوگیری از انجام حمله‌ی سایبری به ایالات متحده توسط رئیس جمهور گرجستان، کمباین نیکولادزه
  • نجات جان دخترش از یک گروه مزدور نظامی به نام Black Arrow و فاش کردن نقشه‌ی قتل رئیس جمهور
  • رهبری یک گروه جدید به نام Fourth Echelon و متوقف کردن یک گروه از افسران فاسد که خود را مهندسین می‌نامیدند.

سم فیشر افسانه‌ای است که در سایه‌ها زندگی می‌کند، اما در تاریکی می‌درخشد!

3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
حتما نظرتون رو برای ما بنویسید ...x
()
x

فرم پذیرش شرایط ارائه خدمات

لیست قوانین و مقررات
1. ارائه قبض جهت تحویل کالا الزامی است و مدت اعتبار آن یک ماه است.
2. مدت زمان اعلام وضعیت اولیه دستگاه پس از تستهای فنی، بین 2 تا 3 روز کاری است.
3. شرکت فقط ملزم به رفع ایرادات گزارش شده توسط مشتری خواهد بود.
4. در صورت عدم وجود قطعات یدکی و طولانی شدن مدت زمان تعمیر، مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
5. پس از اعلام هزینه در صورت کنسل شدن توسط مشتری ، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جهت بررسی فنی دریافت می گردد و نیز پس از اطلاع کنسلی به دفتر فنی (از طریق درج در سامانه آنلاین و یا تماس تلفنی)، کالا یکروز بعد به مشتری تحویل داده میشود.
6. دستگاههای تعمیر شده به مدت سه روز از تاریخ تحویل دستگاه، دارای ضمانت در اجرت تعمیر است، لذا قطعات یدکی تعویض شده شامل هیچگونه ضمانتی نیست. (باتری های تعویض شده شامل 5 ماه گارانتی می باشد)
7. معایب مربوط به آب خوردگی قطعات در برخی موارد به طور کامل قابل رفع نبوده و در صورت درخواست تعمیر از طرف مشتری، مشمول ضمانت بند فوق نخواهد بود.
8. در صورت آب خوردگی و صدمات فیزیکی و یا داشتن سوابق قبلی تعمیرات، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال ایرادات احتمالی در حین تعمیر دستگاه مانند خاموشی کامل، محو شدن تصویر ، قطعی تاچ و غیره را ندارد.

امکانات

جناب آقای چراغچی

۰۹۳۵۲۲۲۰۱۷۰

این بخش در حال ویرایش میباشد ...

درحال ساخت