سارا کریگان (Sarah Kerrigan)

سارا کریگان (Sarah Kerrigan)
اولین حضور در یک بازی ویدیویی: 1998
حضور قابل‌توجه: StarCraft 2

طرفداران فرنچایز استارکرفت حتما با سارا کریگان آشنایی دارند. او یکی از سمبل‌های این مجموعه است که داستانی تراژیک و پیچیده دارد. سارا ماموری کارکشته، طغیانگری جسور، ملکه‌ای مقتدر و قهرمانی است که توانست به رستگاری برسد.

سارا کریگان کار خود در دنیای استارکرفت را به عنوان یک شبح از نژاد تران (نژاد انسانی در بازی استارکرفت) آغاز کرد؛ یک مامور ویژه با قابلیت‌های خاص. او سپس به گروه مقاومت Sons of Korhal پیوست، گروهی که با ظلم و ستم حکومت مرکزی Terran مبارزه می‌کرد. او به رهبر این گروه یعنی آرکتوروس منگسک (Arcturus Mengsk) وفادار بود، اما منگسک با خیانت به سارا، او را بین گروهی از نژاد بیگانه‌ی زرگ (Zerg) رها کرد تا اسیر شود و تحت کنترل آنها قرار بگیرد.

سارا پس از اسارت توسط Zerg، توانست تغییرات ژنتیکی و زیستی زیادی را پشت سر بگذارد و به عنوان ملکه‌ی تیغه‌ها (Queen of Blades) تبدیل به رهبر این گروه بیگانه شود. او پس از این اتفاق، این نژاد را به جنگ با دو نژاد Terran و Protoss فرستاد. سارا تحت تاثیر یک شیء باستانی به نام Overmind که در دنیای بازی در گروه اشیای Xel’Naga قرار می‌گیرد قرار داشت. Overmind ذهن سارا را تحت کنترل خود داشت و قصد داشت تا از طریق او، نوع متعالی زیست را در سیارات ایجاد کند تا با تهدید Void مقابله کند.

در هر حال، سارا با کمک همسر سابق خود یعنی Jim Raynor از کنترل Overmind رها شد و خوی انسانی خود را بازیافت. سارا پس از این با رینور و نژاد Protoss متحد شد و توانست تهاجم Void و رهبر آن، Amon را متوقف کند.

سارا کریگان علاوه بر حضور در فرنچایز استارکرفت، در بازی Heroes of the Storm هم حضور دارد.

سارا کریگان یکی از خاطره‌انگیزترین و دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های تاریخ گیم است. او به عنوان ملکه‌ای مقتدر و قهرمانی شجاع در ذهن گیمرها، مخصوصا طرفداران سری استارکرفت نقش بسته است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
حتما نظرتون رو برای ما بنویسید ...x
()
x

فرم پذیرش شرایط ارائه خدمات

لیست قوانین و مقررات
1. ارائه قبض جهت تحویل کالا الزامی است و مدت اعتبار آن یک ماه است.
2. مدت زمان اعلام وضعیت اولیه دستگاه پس از تستهای فنی، بین 2 تا 3 روز کاری است.
3. شرکت فقط ملزم به رفع ایرادات گزارش شده توسط مشتری خواهد بود.
4. در صورت عدم وجود قطعات یدکی و طولانی شدن مدت زمان تعمیر، مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
5. پس از اعلام هزینه در صورت کنسل شدن توسط مشتری ، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جهت بررسی فنی دریافت می گردد و نیز پس از اطلاع کنسلی به دفتر فنی (از طریق درج در سامانه آنلاین و یا تماس تلفنی)، کالا یکروز بعد به مشتری تحویل داده میشود.
6. دستگاههای تعمیر شده به مدت سه روز از تاریخ تحویل دستگاه، دارای ضمانت در اجرت تعمیر است، لذا قطعات یدکی تعویض شده شامل هیچگونه ضمانتی نیست. (باتری های تعویض شده شامل 5 ماه گارانتی می باشد)
7. معایب مربوط به آب خوردگی قطعات در برخی موارد به طور کامل قابل رفع نبوده و در صورت درخواست تعمیر از طرف مشتری، مشمول ضمانت بند فوق نخواهد بود.
8. در صورت آب خوردگی و صدمات فیزیکی و یا داشتن سوابق قبلی تعمیرات، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال ایرادات احتمالی در حین تعمیر دستگاه مانند خاموشی کامل، محو شدن تصویر ، قطعی تاچ و غیره را ندارد.

امکانات

جناب آقای چراغچی

۰۹۳۵۲۲۲۰۱۷۰

این بخش در حال ویرایش میباشد ...

درحال ساخت